2011. december 2., péntek

Andriska

is kibújt végre, nagy várakozás után 2011.12.01.-én 11.29 perckor. 56 cm és 3650g. Azt hiszem, ezt még Editkénél sem írtam le :) De annyira nagyon vártuk már ezt a kis babucit, mert Mártinak megint azt mondta a dokija, hogy hamarabb fog megszületni, mint a kiírt időpont, aztán tessék, pont azon a napon született :)
Hogy Andriska se maradjon általam gyártott tökéletes holmi nélkül, ezért gyorsan varrtam is neki egy meggymag párnát, hátha elijeszti a hasfájást, mint ahogy Editkénél is. Mivel a macskás meggymag párnámat mindenki nyúlnak nézte, a Barnuskának varrt baris párnámat pedig valami ufonautának, azért már nem is próbálkozok kisállat formájú párna varrásával :) Így aztán Andriska egy sima fehér párnát fog kapni egy kis narancs hópihével a közepén, hátha szívesen elnézegeti.
Ehhez a párnához nagy szabásminta sem kell, hiszen a párna az egy négyzet 2x kiszabva. A hópihét egy praktikából másoltam ki, eredetileg fenyőfadísznek szánták az újságban, de nekem erre a párnára pont megfelelt dísznek. A párna anyaga valamilyen általam ismeretlen fehér puhi anyag, a hópihe pedig az adventi kalendáriumomról megmaradt polár. A hópihét kézzel varrtam rá a párnára, mert így kevésbé látszik a varrás, mintha géppel csináltam volna, szerintem így szebb, persze melósabb kézzel felvarrni, de megéri.
És íme a végeredmény:

Ide Andriska fényképét kellene betenni, de ahhoz majd még Márti engedélyét is kell kérnem, ezért addig is Editkéről egy kép a változatosság kedvéért :) Már nagyon ügyesen forog a hátáról a hasára, és ezt a produkcióját a kiságyban is bemutatja, ha nincsen kedve aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése