2016. november 18., péntek

Mennyit kell még aludni karácsonyig?

Erre a kérdésre nekem kb már most 2 naponta kell válaszolni, elég idegtépő, de hát ez van, egy 5 éves gyerek alapban elég sokszor idegtépő, de legalább annyiszor cuki is, szóval azért megéri gyereket nevelni :P Szóval erre találták ki, már a napok visszaszámlálására az adventi kalendáriumot, amit mér el is készítettem Editkének (aztán megláttam a Tigerben ezt, miért, miért MIÉRT??????? nem hamarabb/pont most/sose kellett volna látnom :P) 

Szóval miután kisírtam  túltettem magam azon, hogy 1500 Ft-ért ilyen szép kis kalendárium lehetett volna az enyém Editkéjé, leírom, hogy mivel is számoljuk vissza a napokat még a kalendáriumon kívül. Hát ezzel a kis répaorral mutogató hóemberrel! Bizonyám, nagyon cuki, és teljesen sk, DIY és újrafelhasznált dologkból készült. Tadammmmm:
Az elkészítése nagyon egyszerű, és nem kell hozzá tonnányi dolgot vásárolni a kreativ boltban és egy vagyont otthagyni érte. Szerintem ez elég fontos szempont, bár lehet csak nekem, de nem hiszem. (Tervezek amúgyis egy bejegyzést, amiben szapulni fogom a divatos magazinok ökonak titulált íróit, mert szerintem tökre nem azok, de még csak nem is értenek hozzá, és engem ez felbosszant. Mert a kreativkodáshoz alapvetően nem kellene 25 ezer dolgot megvenni a boltban, mégis erre sarkall sok puccos lap, és én ezért fújok rájuk :P)
Szóval első körben a kukából kiszedtem az egyetemen nagy kartonpapírokat. Igen, a KUKÁBÓL.  Megvehettem volna jó drága pénzen a szép csillivilli kartont, de nem tettem, mert amúgy sem vet fel a pénz :P meg én TÉNYLEG környezettudatos vagyok, és szemetet felhasználni jó. Nyilván nem a nagy konténerből szedtem ki, hanem a szelektív szemetesből, és engedélyt is kértem tőle a főportán, és azon túl, hogy nyilvánvalóan hülyének néztek, nem bánták, ha elviszek pár tök steril ív kartont. Otthon aztán kivágtam belőle egy kört, meg egy kalapnak valót. És egy szép répaorrot.

Aztán kezdődött a nekem flow élményt biztosító festés. Nem tudok sajnos szépen festeni, de egy egyenletes felületet azért egyszínűre le tudok pingálni, és a flowban a tevékenység és az elmélyülés a fontos, az segít az embernek kikapcsolni, regenerálódni. Nem a semmitevés. Az nem tud flow lenni. Ezért pihentetőbb és stresszoldóbb egy kirándulás az erdőben, mint otthon feküdni az ágy tetején pihenés címszóval :P (oké, ma beszólós kedvem vagyok, ez a vizsgázók nagy számának tudható be, és bocsánat miatta).
A fejet fehérre, a répaorrot sárgára, a kalapot feketére festettem, díszítésnek csillámragasztóval egy vonalat pirosra színeztem a kalapon. Az orrára még a répa hatás elérése érdekében festettem kis rovátkolásokat is ;) Aztán száradás után alkoholos filccel díszítettem a fejet számokkal és szemekkel, az orrot egy milton kapoccsal rögzítettem a fejhez, és azt is lefestettem narancsszínűre. A kalapra fogott a fehér zsírkréta, azzal írtam fel a legszebb kézírásommal (khm), hogy mennyi nap van még karácsonyig. Végül a kalapot felragasztottam a fejre, és készen is lettem. Editke odavan érte, és szerintem is cuki a kis hóemberünk.



Jó készülődést, gyorsan itt lesz a karácsony ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése