2017. július 14., péntek

Babaköszöntő ajándék 1.

Most néhány olyan poszt fog következni, ami Nóra barátnőm Regina kislányának köszöntésére készült, ilyen-olyan apropóból, de mindig nagyon nagy szeretettel. Ha majd engedélyt kapok rá (amit még most nem is kértem...), akkor rakok fel a kis Regináról képet is, hogy tudjátok, milyen cuki kislányhoz tartoznak ezek az ajándék ötletek.  
A számomra legkedvesebbel és szerintem a legszebb ajándékkal kezdem. Az ajándék pedig nem más, mint egy kis képkeret szerű bagoly. Nóra bagoly mániás, így nagyon sok ilyen állat kap náluk helyet különböző formába öntve a lakásban, ezért egyértelmű volt számomra, hogy az első ajándék, amit a kicsi megszületése és hazaszállítása után fog tőlem kapni Nóra, baglyos lesz. A formáját először teljesen másmilyenre szerettem volna, mert egy másik barátnőm kapott a kislánya születésére egy kis textil darabokból összevarrott macit, és azt akartam lekoppintani bagolyra, de végül egy egyszerűbb megoldás mellett döntöttem, és nem bántam meg. Ami adott volt, hogy falra tehető képszerű ajándékot akartam készíteni, baglyosat, és meg akartam rajta örökíteni valamilyen formában a kislány nevét és születési dátumát. 
A végeredmény ilyen lett:
Egy kis hímzőkeretből átlényegült, némi filccel és gombbal díszített bagoly. Nekem nagyon tetszik, de hát nyilván elfogult vagyok a saját találmányaim iránt. Az ötletet teljesen a magaménak érzem, mert bár egy hasonló hímzőkeretes bagolyról koppintottam, amit a neten találtam, de ez, hogy belehímeztem a kicsi nevét és születési dátumát, és hogy egyáltalán kongré anyagból készítettem el, ez teljesen az én ötletem volt, tehát az enyém, készpontvége. 
Az ötletelés így indult, szigorúan sörrel, aztán majd elmélkedhetek, hogy mitől van nagy hasam 😛
A bagoly minta volt csak biztos, elsőre még a betűtípus sem, de végül találtam egy nagyon jó kis oldalt, ahol leszámolható betűkre voltak minták, és onnan állítottam össze azt, amire nekem volt szükségem. Először csak úgy elkezdtem kihímezni, majd egy negyed óra hímzés után rájöttem, hogy talán érdemes lenne befognom a hímzőkeretbe az anyagot, és megnézni, hogy hogyan is lesz pont szép a hímzés a keret aljához képest, ami a lábak részét adja a bagolynak, és természetesen bonthattam ki az egészet, de ezt tudjuk be a sörnek és a melegnek. 
Végül szépen kialakult a dolog. Először a hímzés

 Utána a szárnyak és a gombok elhelyezkedésének kigondolása
És végül a kész bagi. Szerintem aranyos lett, Nóra is nagyon örült neki, legalábbis úgy láttam. Regina érzéseiről még kicsit nehézkes beszélni, főleg egy viszonylag kívülállónak 😀

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése