2017. augusztus 9., szerda

Meggymagpárna - babaköszöntő ajándék 4.

A meggymagpárna is tipikus kisbabás ajándék, így Nóra Reginájának esetében sem maradhatott ki ez az ajándék, persze baglyos verzióban. 
Visszanéztem a blogot, és már el is felejtettem, hogy kettő meggymagpárnát is készítettem már, egyet a nyuszifüles Editkének, persze, a másikat meg Andriskának, erről tök megfeledkeztem. Így ez a sorban már a harmadik kis meggymagpárna. 
Az alakja adott volt, mi más, mint bagoly! Bár Zoli már azt mondta, hogy van nekik otthon már pont elég bagoly, szóval gondolom ő nem annyira boldog ettől, de hát nem is ő a barátnőm, hanem Nóra, aki szereti a baglyot. Így készült el a meggymagpárna bagoly:
Az elkészítésben anya is segített, konkrétan ő varrta össze a baglyot, ami tudom, hogy nem szép, hogy vele csináltattam meg, de így sokkal hatékonyabb volt a dolog. De én kerestem ki a formát, és szabtam ki, majd töltöttem meg, és varrtam be az alját, és aztán még én is vittem el 😁
Editke is közreműködött, persze, pont ő maradt volna ki, kis nyuszifüles.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése