2017. november 2., csütörtök

Kukacos rémsüti halloweenre

Még mindig nagyon sok halloweeni receptem van, amit nem töltöttem fel ide, de fel fogok, mert amit itt nem rögzítek, azt a receptet aztán sose találom meg később, szörnyű. Mondjuk ez a recept pont nem az a fajta, mai el tud tűnni, vagy amit ne tudnék akár fejből elkészíteni, de szerintem olyan tuti ötlet volt ez az édesség, hogy muszáj itt rögzítenem, továbbá a halloween buliban is olyan jól néztünk ki, hogy azt is meg akarom örökíteni.
Az édesség maga nagyon egyszerű, mert csokipuding, kakaós keksz és kukac alakú gumicukor kell hozzá. Hát igen, gumicukor, én se örülök neki, sőt, én nem is vagyok hajlandó Editkének cukrot venni, de néha, pl most kivételt tettem. Lehet készíteni kukac gumicukrot házilag is, zselatin, gyümölcslé és szívószál segítségével. de én most a gyorsaság miatt inkább a kész kukacos gumicukrot választottam. És nagy megdöbbenésemre (totál le vagyok maradva a gumicukor kínálatból) legalább 3 féle kukacos gumicukorból is tudtam választani csak a Müllerben. Hihetetlen, mekkora biznisz ez a gumicukor. 
Szóval az édesség maga rendkívül egyszerű, de látványos. Főzni kell egy csomó csokipudingot, amig nem keményedik meg, beleszurkálni a kukacokat, és ha kihűlt megszórni a tetejét összetört kakaós keksszel. Ennyi, utána csak borzongani kell és enni 💀
És beöltöztünk mi is, Dóri boszorkány, én kalóz, még bajszom is van 😀
A lányok is, Liza pók, Editke cica, természetesen a kalóz fekete macskája.

A fiúk csak ettek 😈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése