2017. december 25., hétfő

DIY karácsonyi ajándék bögrék barátnőknek

Az idei év nagy áttörése a DIY ajándékok terén nálam mindenképpen a kerámia filctoll felfedezése volt, és ennek minél több irányú felhasználása különböző dolgokon. A legalapvetőbb a fehér bögrére való egyedi feliratok készítése volt, de aztán ezt továbbfejlesztettem üvegváza karácsonyi dekorálására, végül olyan jókedvvel készíthettem ezeket a bögréket, hogy Editke elirigyelte az utolsó fehér bögrémet és arra ő rajzolt karácsonyi motívumokat, amit én kaptam meg ajándékba, és nagyon örültem is neki. 
A dolog amúgy rendkívül egyszerű, mert csak ki kell gondolni, hogy milyen feliratot szeretnénk a kerámia vagy üveg bögrére és azt vagy szabad kézzel, vagy valamilyen sablon segítségével felrajzoljuk a bögrére, kiégetjük és készen is van az ajándék. Elvileg mosogatógépben mosogatható a bögre, de én a sajátommal azt tapasztaltam, hogy nagyon nem érdemes a képes felét dörzsölgetni és forró víz hatásának kitenni, mert lekopik róla a szín. 
Én három bögrét készítettem, amiből kettőről képet is csináltam, a harmadikat olyan gyorsan el is ajándékoztam Nórának, hogy arról nincsen fotóm, pedig az nagyon cuki fenyőfás volt, de hát ez van, elfelejtettem képet készíteni róla. A másik kettőt Zsuzskának és Dórinak készítettem el, a harmadik vázát meg Krisztinek. A vázát aztán teljesen továbbgondoltam és beledugtam egy csomó fenyőágat és égőt is applikáltam bele, és így átlényegült egy karácsonyi asztali dísszé, de sajnos arról se készítettem fotót. 
Az előkészületek, jó ha van indigónk, bár nem mindig akar jól fogni a bögrére... 
Először sima filccel készítettem el a feliratot, hogy lássam, egyenes lett-e, aztán írtam át a kerámia filccel.
Dóri és Zsuzska bögréje, kinek-kinek a rá jellemező felirattal.
Belül szívecskével.
Alul a nevükkel, hogy a mosógatógépben is jól kiszúrható legyen.
Kriszti karácsonyi váza-asztaldísze.
És az én karácsonyi bögrém, Editkétől ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése