2018. március 29., csütörtök

Keresztszemes nyuszi 🐇

Ezt a kis nyuszis hímzést egy fb csoportban láttam, és egyből megtetszett, mert olyan különleges, hogy vannak a hímzés mintájában üres sávok. Az is tetszett, hogy olyan szép színes, már így a tavaszt is idézi egy kicsit, ha már másról nem tudnánk, hogy tavasz van (pl az időjárásból...). Először mondjuk elgondolkodtam rajta, hogy nekem talán ez túl színes is, és hogy nem is elütő színekből, hanem egy adott szín több árnyalatából készítem el a nyuszit, de végül mégis színes nyuszim lett, és ez Editkének olyan szinten be is jött, hogy egyből lestoppolta a képet, ha elkészül, hogy az ő szobáját díszítse. Így végülis majd magamnak is elkészíthetem egy kevésbé színes verzióban 😉 
A mintát innen töltöttem le. 
A minta nem egy bonyolult, csak elsőre kell pontosan számolni, utána mindig a készen lévő sorhoz tudjuk igazítani az utána következőt. Én két helyen számoltam csak el (ez magamhoz képest tök jó), de mivel szerintem ez az eredeti formán nem változtatott jelentősen, így nem bontottam ki ezt a két rontást sem. A hímzéssel kb 2 hét alatt készültem el, de csak este volt időm hímezni, és nem is minden este csináltam, így nem egy hosszadalmas, vagy bonyolult minta ez, viszonylag gyorsan elkészül. 
Képkeretben, kivasalva már Editke szobáját díszíti.
Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek, aki olvassa a blogomat! 🐇🐑

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése